Ha suttit och försökt fixa till bloggen sådär fint som Mille ha gjort.
Alltså med länkarna.. Men de funkar ju inte! *arg*
Jävla skit!

Annars ha jag just skickat iväg min första scrapbook beställning.
Alltså, jag har gjort det som en bok.
Eller 2 till å me, så mamma o mommo får en varsin. :)

Och nu ska jag just lga rabarberpaj.
Ha försökt få tummen ur arslet hela veckan, men den satt hårt.
Så nu först blir de av.

Och idag ha också slitna syrran kommit ut hit.
Skoj me lite sällskap! :)
Nej nu ska jag baka..
Känner att det här bara blir en massa blaj.
Baj.





This entry was posted on 18:43 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Vad e det som inte funkar? Ja hjälper om du vill =)

  1. ... on 26 juni 2008 kl. 20:25  
  2. mamaMill sa...

    men det där med blogguppdateringen vet ja inte ens om fungerar om det är det du menar.. jag ser nu att det står "4 dagar sedan" du uppdatera på din sida, men du ha ju skrivit idag ju!!

  3. ... on 26 juni 2008 kl. 20:27  
  4. Cila sa...

    Jag skrev in alla bloggar i den där inställningen.. och sen när jag sku spara så stod det nåt om nåt fel.. Morr..
    Så jag vet inte vad som går fel :/

  5. ... on 26 juni 2008 kl. 21:41