Äntligen är det långhelg!
Förbanna va skönt!
Idag hade jag hur kul som helst på jobbet!
Bigi & Seidi, ni är bara för roliga! :)

Fick veta att mamma o pappa blir på stugan hela helgen.
Vilket är alldeles underbart, så slipper jag va ensam! :)
Mia o co kommer dit också!
Mega skoj!
Så imorn ska, åtminståne, Ebba & jag och titta på när dom reser
stången här i byn.
Värsta, eller hur :P

Och nu ikväll så har jag mest suttit och scrappat.
Har snart tillräckligt med scrappingar till mommo och moffas
scrapping bok.
Ska bli så skoj att se resultatet sen. :)

Har fotat ebba som en tok ikväll när hon plockat blommor.
Hon är bara för söt min pingla. <3>
Som på bilden ovan.
*Älska*

Hoppas att ni allihopa får en dunder rolig midsommar helg!
Puss på er!





This entry was posted on 20:38 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 kommentarer:

    Marie sa...

    Men guuud vilken söt sessa! Hon e ju sagolikt söt... riktigt charmtroll :) Hoppas ni får en bra midsommar. Ät gott å drick gott å njut allt va du kan.

    Puss å kram

  1. ... on 19 juni 2008 kl. 21:59