Idag mitt i allt vid 10 tiden va svenskarnas bil borta och rullgardinerna nerdragna.
Så vi antar att dom har farit hem.
Typ..jag tror att dom blev riktigt arga och for hem :)
Nåja.
Snart blir det dags att fara till stan.
Ska snart plöja igenom garderoben i jakt på den perfekta party outfiten..
..som tyvärr inte finns. Inte i min garderob iaf. Anamma.
Sen ti stan o se om man skulle hitta någon blomma, blandvatten och vin.
Och sen till Johan & Mille.
Ska bli riktigt skoj ikväll, trots att vädret är som det är.
Jao.. Nu ska jag packa väl kanske börja göra mig klar..snart..
Ska bara surfa lite till... :D
Ses ikväll alla godingar!


This entry was posted on 14:47 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: