..sa var sagan slut.
Usch va jag inte vill hem!!!
Vi har just packat vara vaskor.
Och jag kan lugnt saga att vi haft snuskigt mycket onodigt med ner!
Nasta gang tar vi en vaska ner och typ 3 plagg per person.
Resten koper vi pa plats!

Vi kopte ju en resvaska..igar? ..seniil..
En ratt stor och den fick vi for 40 euro :)
Very good price!
Sa nu har vi 3 small feta vaskor och vi har fortfarande en flytvast som ska
packas ner nanstans.. Shit!!
Och nu aker vi absolut pa overvikt iaf!
Tur att vi inte shoppat upp alla pengar har.
1300 euro har det gatt i fickpengar.
Riktigt bra faktiskt!
Och da har vi shoppat allt vi velat ha och gjort allt vi velat gora! :)

Sa nu sitter jag har i mitt svarta billabong linne och mina bruna billabong shorts och ar deppad.
Alldeles for deppad!!

Idag tog vi farval av vara sota massage vanner. Vi har legat vid deras bas pa stranden i 2 veckor.. :) Vi fick luftpussar och massa kramar och lovade att vi skulle ses om tva ar igen! :)

Var smyckes kille Aek tyckte att vi varit sa bra kunder att mamma, Mia o jag fick en varsin present som inneholl en varsin parfym! :)
Sa himla gulligt!!

Sarong snubben lag och sov nar vi sag honom sa honom har vi inte sagt hejda till.. :(

Matt (var utflykts fixare) har vi gett lite extra dricks till och tackat honom for allt!
han lovade att han skulle fixa transfer o tjosan nasta gang vi kommer bara vi hor av oss fore! :)

De ar helt sjukt vad latt det ar att traffa manniskor har.

Satan!!
Varfor har jag nansin velat besoka kanarieoarna??
Aldrig mer!! Nu ar det bara Thailand som galler!!
Vi alla ar eniga.

Sa imorn bar det av..
Kl 9.30 star bussen och vantar pa att kora oss till flygplatsen.
Se4n avgar flyget 13.05 och vi mellanlandar sen i Dubai efter ca halva flygresan.
Sen ska vi vara framme i Helsingfors 23.05 imorn kvall.
Da ska vi kora ca 3 timmar till Nagu, sa om vi har tur ar vi framme vid 2 tiden pa natten.
Sen ska man forsoka sova.
Nar vi kommer fram till Nagu ar det dags att stiga upp i Thailand.
Sa vi far val se hur det blir..
Dagen efter sen, pa mandag, gar baten fran Abo 21.00 och vi ska vara framme i Geta ca kl 2 pa natten..
Sa ungefar 2 dagars resa blir det..
Inte fan lockar det.. inte det minsta!!!!

Naja.
Nasta gang jag bloggar sa sitter jag pa min nya datastol fran Ikea, hemma i datarummet.
Da har jag fatt hamta hem min bebis Alfa ocksa! <3

Sa tjingeling, vi ses!
Puss

(Daniela, jag laste inlagget forst nu sa jag har inte hunnit kopa en sarong tyvarr! Men jag har lite annat smatt o gott! :) )


This entry was posted on 16:26 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: