..nästan..
Vi har fått med allt förutom necessären.
Och vi kommer såå att åka på övervikt på hemvägen.
Ebba har ju en egen väska full med saker.
Just de, kanske åker på övervikt redan på dit vägen.
Ebba ska ju ha en del mat o några blöjor med..Suck.
De här blir dyrt!!
Hör o häpna, jag har bara 2 par skor med.
Ett par promenadvänliga tofflor och ett par söndriga flip flops
som jag kastar innan vi far hem.
De är rekord vill jag lova!!

Så här ser min packlista ut:
ett antal trosor
2 par strumpor
3 bikinis
2 kjolar
2 knickers
1 shorts
6 linnen
2 skor

Thats it.
Fan va jag e duktig!
:D










This entry was posted on 12:17 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Ja ha aldrig varit utomlands.. men ja vet ju hur ja packar när jag ska till kopparberg :D duktig flicka :D

  1. ... on 7 februari 2008 kl. 17:54  
  2. Cila sa...

    Haha, jodu! Jag är riktigt förvånad själv över att det är så lite.
    När jag va till Teneriffa för 5 år sen så hade jag till o med...inlines...med.. Så jag kan nog packa onödigt och llt för mycket om jag vill! :D haha!

  3. ... on 7 februari 2008 kl. 19:43  
  4. mamaMill sa...

    inlines?!?!?!?! aldrig i livet att jag skulle släpa mina över halva jordklotet :P då hyrman kanske hellre ett par där nere? ^^

  5. ... on 7 februari 2008 kl. 20:58