Snart ar denna underbara resa slut. Och det kanns for javligt!
Jag har haft san angest. Tararna ar nara varje gang jag tanker pa det..

Men vi har redan planer pa nasta resa!!
I februari 2010 kommer vi hit till Aonang igen, och stannar da i 3 veckor!
Vi har till och med blivit sma sugna pa att hyra hus eller kanske att man till och med
kan kopa ett.. :)
Vi alla vill tillbaka, helst redan nasta vecka!! :D

Och jisses vet ni. Vilken shopping det finns har!
Jag har kopt ett fint sangoverkast i thaisiden for 20 euro.
Och saronger.. Jisses!!
Vi har fatt en dov-stum van som saljer saronger och vi far riktigt bra priser!
Smycken har jag ocksa kopt i mangder.
Idag tex kopte jag 5 halsband for 8 euro.
Och i forrgar va vi pa mega shopping!!
Vi besokte outlet o lotus.
Jag kopte tex en snygg vaska och ett par assnygga sex and the city skor for totalt 22 euro :D
Skulle saa ha kopt fler. Fast nu vet jag till nasta gang!!
Thony & Daniela, ar det nat speciellt ni skulle vilja ha?
Jag ska forsoka kolla in har i morrn bitti innan stranden, klockan ar da typ 2 pa natten hemma.
Sa jag hoppas att ni hinner kommentera innan dess :)
Annars ses vi pa tisdag och vi hoppas att ni ar nojda med vad vi hittar till er iaf! :D
De ar jatte svart att kopa klader har. Mysko storlekar..
Jag maste ha xl pa linnena, tror ni man kanner sig mega :P
Och mamma kom inte ens i ett xl linne forut, och hon ar smalare an mig.. :O

jepp, sa ar det! Nu ska jag upp pa rummet och gora mig iordning for en kvall i shoppingens tecken :D
Vi ses (TYVARR!!!!) om nagra dagar!

Madde - Anamma dig som har en vecka kvar!

Hejda!!

ps.
Idag har vi haft 43 grader i solen
32 i skuggan
och 30 i vattnet

Hur varmt har ni hemma?? :P
Puss pa er!


This entry was posted on 12:11 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    Daniela sa...

    tjaa... du kan väl ta hem en 10 kms sandstrand typ... haha..
    skämt o sidå.. vi smsade ju idag så jag tror att du vet =) fast en sarong :P hmm.. va använder man en sån till? du vet.. dumma ålänningar.. hihi..Längtar tills ni kommer hem..
    Puss o kram

    Ps.. de va 10 grader i morse när jag for på jobb och solen ha lyst typ hela dagen.. ds.

  1. ... on 22 februari 2008 kl. 20:37  
  2. mamaMill sa...

    oj, låter som man sku behöva fara utomlands snart.. :)

  3. ... on 22 februari 2008 kl. 21:47