Hej alla godingar!
Nu ar vi har, och njuter for fullt!
Jaklar va de ar ovant o skriva pa det har tangentbordet..
Iallafall..
Idag har vi varit till en o som heter Poda Island.
Helt underbart!!
Vit sant, turkost vatten, fiskar som simmar runt en och underbar mat!!
Sa idag har jag lyckats branna mig ganska ordentligt ocksa..
Men de hor val till kanske :P
Jag hade tankt lagga upp lite bilder. Men den har datorn tar tyvarr inte minneskortet.
Suug! Ni far vanta helt enkelt! :D
Och jag har inte sett en enda spindel eller kackerlacka an sa lange.. Peppar peppar!!
Men vi har sett apor i mangder. Varsta mupparna!! :D
Och geckosar :D
Sa har jag tagit thaimassage i forrgar. Saa skont!
Jag avundas er inte alls dar hemma!
Jag kommer troligtvis aldrig mer hem igen :P
Miss U all!
Puss


This entry was posted on 17:06 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    wimsis sa...

    Du kommer visst hem, tro inte annat, hur skulle jag klara mig utan dig tror du????? Saknar dig massor gumman!
    Hälsa alla! Pussar

  1. ... on 12 februari 2008 kl. 23:02  
  2. Cila sa...

    Haha!! Ja de vette tusan vet du :P
    Nu ska vi fara till krabi stad!
    Skriver mer senare!
    Puss

  3. ... on 13 februari 2008 kl. 06:08