Nu ska ni få höra fortsättningen om mitt kameraproblem!
Ringde Ellos och frågade varför den inte skickats än fast
jag beställde på express.
"Leveransen tar lite längre, den kommer om 3-4 veckor."
!!!!!!!
Express va?
Sen ringde jag halens, då säger hon att den kommer i
slutet av oktober.
Förra gången sa om att jag sku få den i mitten av okt.
SUCK!
Iaf, jag bad henne skicka försändelsenr
när kameran sen packas.
Hon säger nej!!!
Jag tjaffsar emot, dom skickade nog det förut iaf på minneskortet.
Så varför inte nu?
Och vad tror ni att hon gör?
Hon lägger på!!!
Fan vilken service, verkligen!
Är lipfärdig..
När ska jag få min kamera egentligen?
Inte till nästa vecka iaf..
*lip*



This entry was posted on 09:32 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    men va fan? det liknar ju faktiskt ingenting...

  1. ... on 24 oktober 2007 kl. 13:08  
  2. Daniela sa...

    what a f*ck? så ska man inte göra då är man ingen försäljare. felfelfel..
    men du vet gumman, du får låna våran om du vill.. =)

  3. ... on 24 oktober 2007 kl. 14:27  
  4. Cila sa...

    Ja, jag blev verkligen snopen! Ska nog ta ett snack med chefen deras sen.. Oh ja!

    Tack Daniela! Lånar den gärna till Ebbas kalas.
    Halloween vågar jag inte! =D

  5. ... on 24 oktober 2007 kl. 14:49