Canon IXUS 75

Jävlar anamma va arg jag ha varit idag igen!
I fredags fick jag ääntligen försändelsenumret från Halens.
Men de va inte likadant nummer som jag fått förut, så jag mailade o
frågade varför det såg annorlunda ut den här gången.
Då fick jag detta till svar;
"Det är bara ett brev som är på väg nu, alltså bara minneskortet. Kameran får du vänta på ännu."
VA???
Tokig blev jag ju såklart!
Mailade ett mindre vackert mail till dom.
Så nu har jag beställt en annan kamera från ett annat ställe.
Halens går ju inte o lita på tydligen. HATA!
Jag menar, jag vill gärna ha min kamera till Ebbas kalas.
Och med den speeden halens har så hinner den absolut inte komma fram.
Men nya kameran tog jag på express, så senast i början på v 44.
Suck, varför??


This entry was posted on 14:23 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    Fia sa...

    Hej.. Jag har kollat den där sidan många gånger, dom har såå mysiga saker där.. men hur beställer man därifrån när man bor på åland? går ju inte ens att registrera sig :/

  1. ... on 19 oktober 2007 kl. 16:12  
  2. Cila sa...

    Vilken sida? Halens? Va så länge sen jag reggade mig så jag minns knappt. Men jag tror att du måste lägga dom sakernas du ska ha i "varukorgen" och sen får du automatiskt fylla i dina uppgifter när du ska välja betalningssätt o sånt. T R O R jag =)

  3. ... on 19 oktober 2007 kl. 20:13