Trots att jag va på mörkerkörning igår! =P
Först satt vi inne i teorilokalen en stund och väntade på att
det skulle bli riktigt mörkt.
Då passade Jahren & Bengan på att berätta lite om reflexer, halvljus,
helljus osv.
Och frågade såklart ut MIG! Jag hatar att prata inför människor!
"Cecilia, du har ju körkort och bor i Geta, va gör du om..."
Blääh!'
Nåja, sen måsta JAG börja köra också.
"Jo, me du har ju redan körkort".
Men sen va de rätt roligt faktiskt.
Bengan är ju bara bäst helt enkelt! =)
Jepp, så nu har man gjor det också.
Bara andra skedet kvar nu o sen har man körkort på riktigt!
=)


This entry was posted on 14:16 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 kommentarer:

    Daniela sa...

    Men se de va ju inte så farligt. duktig flicka =)

  1. ... on 18 oktober 2007 kl. 15:03  
  2. wimsis sa...

    Sa ju att det skulle gå bra!

  3. ... on 18 oktober 2007 kl. 17:00  
  4. Cila sa...

    Hah, jopp! =)

  5. ... on 18 oktober 2007 kl. 19:49  
  6. mamaMill sa...

    Så bengan e bra?? johan visste inte vem han skulle anlita, men då kan han ju ringa han då :D

  7. ... on 19 oktober 2007 kl. 10:56  
  8. Cila sa...

    Absolut!! Jag tycker att bengan är riktigt bra, rolig och avslappnad! :) Ska han börja snart eller? =)

  9. ... on 19 oktober 2007 kl. 12:43  
  10. mamaMill sa...

    Ja man kan ju alltid hoppas^^ (A)

  11. ... on 19 oktober 2007 kl. 15:22  
  12. Cila sa...

    Oh va skoj!! =)

  13. ... on 19 oktober 2007 kl. 20:14