Eddie ska ge mig nåt nästa vecka, och jag har tiggt till mig några ledtrådar!
Kan ni gissa vad jag ska få? =)
  • Mariehamn
  • Arken
  • Grönt, Rött & Vitt.
Kan ni gissa vad jag ska få?
Kan ju säga att han hade fel på en ledtråd, men ja.
Jag ska inte avslöja mer nu. =)
Jag vet alltså vad det är nu!
Efter mycket tjat! =D





This entry was posted on 11:18 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 kommentarer:

    wimsis sa...

    Hade ja rätt???

  1. ... on 7 oktober 2007 kl. 11:53  
  2. Cila sa...

    Säger inte ännu =D Vill ha fler gissningar först! =P

  3. ... on 7 oktober 2007 kl. 15:10  
  4. Mallan sa...

    Anamma. Säg, har ingen aning =)*nyfiken*

  5. ... on 7 oktober 2007 kl. 17:38  
  6. Cila sa...

    Haha, har inte ni heller tålamod damer? =P

  7. ... on 7 oktober 2007 kl. 18:52  
  8. Mallan sa...

    hehe neej, har ju inte det. Kom igen nu då... tell us! ;P

  9. ... on 7 oktober 2007 kl. 21:40