Jag har blivit en riktig boklus.
Läser varje paus jag har på jobbet.
Kan inte sluta!

Har nyss läst ut Nora Roberts 3 böcker;
Nyckeln till Ljuset
Nyckeln till Sanningen
Nyckeln till mod

LÄS DOM!
Det är nog dom bästa böcker jag läst hittills!
Är just nu inne på min 5:e Nora Roberts bok.
Har blivit så beroende av hennes böcker.

Till på det så va Ingela snäll och lånade ut nya böcker till mig.
6 stycken!!
Och jag väntar på en beställning från adlibris, men 4 nya
Nora Roberts böcker :D
Iiih!!




This entry was posted on 18:22 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    Anonym sa...

    man blir lätt beroende av Nora Roberts böcker! hon skriver riktigt bra tycker jag! men nu har jag faktsikt inte läst nåt av henne på ett bra tag..

  1. ... on 19 mars 2009 kl. 21:54  
  2. Marie sa...

    jag ha läst dom, läste dom typ på några dagar, så förbannat bra! Å det e hennes andra böcker med, jag lovar! =)

  3. ... on 24 mars 2009 kl. 22:11