Jag vet att jag babblar på mycket om hur sjuk jag är och hit & dit.
Men det händer inte så mycket annat i livet just nu :)

Iaf, den dära hostmedicinen kan man ju kasta direkt.
Fy farao!! Jag tog 5 ml och gurglade runt i munnen och svalde sen.
Och vad händer, jo kubba in på dasset o spy!!
Så den är så inte värt det.
Hellre hostar jag!!

Annars då..
Camilla ligger i soffan o glor på The Oc, Ebba står o kikar på Tingeling på datorn (filmen) och jag ska spela lite jeopardy. En laptop för varje. De ska börjas tidigt.


This entry was posted on 19:13 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Vi är två då ^^ Gnälla ihop? :)

  1. ... on 16 februari 2009 kl. 19:37  
  2. Cila sa...

    Absolut! :)

  3. ... on 16 februari 2009 kl. 20:51