Kom hem från läkaren för en stund sen.
Hon va jätte rar och tog mig och min hosta på allvar.
Så jag fick en snusk hostmedicin och antibiotika till att börja med.
Blir det int bättre av det så skall jag börja käka nåt annat som man kunde
bli snurrig av. Låter spännande.
Och så sjukskrev hon mig hela veckan.

Så hjälper inte allt detta så skulle jag höra av mig igen så måste jag röntgas.
Kan i värsta fall tydligen ha fått tillfällig astma.
Inge vidare, så jag kämpar på med mina hittills 4 mediciner (fick ju rinexin förra veckan)
och hoppas att jag blir frisk snart.
Är så himla trött på detta!
Att inte få sova är ju det värsta. Inatt va det slut på sömnen halv 4. Så har det varit i
4 nätter nu. Känns som om jag kan det nu.

Jaja, ha klagat tillräckligt för idag tror jag.


This entry was posted on 12:38 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    wimsis sa...

    Men stackare... Fy att ma sa dar daligt.. Lider med dig och hoppas du borjar ma bra snart igen! Saknar dig gumman! Puss

  1. ... on 16 februari 2009 kl. 19:24  
  2. Cila sa...

    Tack stumpan!
    Jo, jag är så jädrans trött på att vara sjuk nu!
    Vill bara bli frisk och komma tillbaka till den tråkiga vardagen! Längtar! :)

    Saknar dig också! Vill ha ork att fika igen! Det får inte gå så här långt mellan träffarna! Är ju riktigt grymt ju :)
    Men jag älskar dig iaf! <3
    Puss

  3. ... on 16 februari 2009 kl. 19:35  
  4. wimsis sa...

    Love you too sweetie!!!!

  5. ... on 18 februari 2009 kl. 00:46