Igår kom räkningen från min nersövning.
Och jag blev faktiskt glatt överraskad.
Jag hade väntat mig ca 1000 euro eller nåt :P
Jag menar, de är ju faktiskt frivilligt.
Men nope 230 euro + 40 från avdelningen.
Så alltså.. 230 euro för att ha blivit nersövd i 3 timmar,
dragit ut 3 tänder och lappat 7 st.
De är fan i mig inte dyrt!
Så passa på ni som är under 26 och har tandläkarskräck,
för sen lär summan säkert stiga :)

Annars ha det inte hänt mycket idag.
Sovit 2 timmar på soffan.
Fixat nytt skattekort.
Diskat.
Lagat chokladmuffins med jordgubbar och maräng.
Och lekt med Ebba såklart :)

Händelserik dag va..:P
Och nu ska jag gå och sova.
Så Tjingeling på er!






This entry was posted on 21:51 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Men va fan, då är du ju rik då! ;D Men 7 lagningar?! ^^

  1. ... on 8 april 2008 kl. 23:17  
  2. wimsis sa...

    Jag vill ha muffins!!!

  3. ... on 8 april 2008 kl. 23:36  
  4. Cila sa...

    Rik? Haha, dagens skämt? :P
    Jupp, efter graviditeten fick jag piss dåliga tänder. Före det har jag aldrig haft hål eller andra problem med dom. :)


    Men madde, laga då ;D

  5. ... on 9 april 2008 kl. 03:34