Å så va de helg!
Såå skönt!
Men veckan har gått riktigt fort och smidigt.
Trots att jag har varit ensam hemma.
Pga Ebbas långa dagar så har jag börjat natta henne redan 8 på kvällen.
Och det är såå skönt.
Då hinner man få lite egen tid också. :)
Underbart!

Nu är det min sista helg som "valpfri", och det är kanon!
Längtar så jg tror att jag ska gå i bitar!
Men nästa lördag, då!!

Ja, va ha man gjort idag då..
Ätit tortillas. Mumma.
Annars bara slappat efter jobb.

Just nu sitter jag ute och tittar på när Ebba röjer på gården.
Jag älskar att bo i hus!
<3

Okej, detta blev ett mycket flummigt inlägg.
Sorry.
:P

Baj baj.




This entry was posted on 18:27 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: