Jag lever :)
Det har gått riktigt bra idag.
Kom in vid kvart i 8 och fick byta o till sexiga sjukhus kläder.
Och sen fick jag ta panadol, burana o det underbara blå pillret! :)
Så läg jag och läste en liten stund tills texten började bli suddig.
Sen körde dom mig till operationssalen eller va de nu kallas.
Och sen satte dom igång.
I 3 timmar höll dom på.
Sen sov jag till 4, åt mat, rökte och tjatade på att få fara hem.
Så kl 5 hämta pappa mig.

Känner mig rätt sliten ännu.
Och har lite tusans ont i halsen efter nån jävla tub eller slang.
O stygnen i käften stör.
Men annars mår jag prima :D
Nu - Meen in Trees <3




This entry was posted on 20:31 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Va bra att det gick bra =) Och jotack, ja vet hur den där tuben känns i halsen! Hoppas ja slipper dra ut nå fler tänder :/ Krya på dej =)

  1. ... on 2 april 2008 kl. 22:40  
  2. Cila sa...

    Tack! :)
    Fast idag känns de värre.
    Hela ansiktet är mega svullet, ryggen och magmusklerna värker så tusans. Kom knappt upp ur sängen..
    Och det känns som om tungan är bedövad. Ännu!
    Usch..

  3. ... on 3 april 2008 kl. 06:46