Iiiih!
Igår vart de klart!
Alldeles, alldeles underbart!

Meen, de är mycket kvar än!
Och idag har Eddie legat o spytt som en tok.
Så på 3 dagar ha vi fått nada gjort!
Suck!
Totalt har vi 11 dagar på oss att få huset klart och
ha allt vad gäller flytt klart!
De suger lite de vill jag lova!
Nåja, imorn ska duschkabinen komma.
Och på söndag hoppas vi att duschrummet blir helt klart.
Och troligtvis blir badrummet klart målat och donat imorn.
"Bara" att fixa wc stol o hela köret på plats sen.
Hoppas, hoppas.
Åååh va jag hoppas att de flyter på nu!






This entry was posted on 00:05 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Lycka till ni å =)

  1. ... on 10 januari 2008 kl. 02:35  
  2. wimsis sa...

    Va fiiint d blir! Ni ska se att ni hinner gumman! Men sen vill ja träffa dig nånting...! Puss

  3. ... on 10 januari 2008 kl. 12:12  
  4. Cila sa...

    Åh jag veet, jag har såå Madde abstinens! :D
    Men nästa vecka om du e ledig nåt så hinner jag komma till stan! :)

  5. ... on 10 januari 2008 kl. 15:12