Ibland brukar Ebba få ha min telefon och leka med den.
Men aldrig mer!!
Vid 5 tiden började jag undra var den va..
Men tänkte inte mer på det förän vid 7.
Pratade med syster på msn o bad henne ringa till mig.
Och vet ni var jag hittar telefonen??
Jo, mellan ett element. Ni vet.
Ett kokhett sådant.
Och till på det så är det ett fönsterbräde just där ovanför.
Lätt å komma åt. Not!
Nåja, jag fick bort den till slut.
Men anamma..







This entry was posted on 20:59 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    gu va sööt bild! :D

  1. ... on 29 januari 2008 kl. 21:57  
  2. Cila sa...

    Ja visst e de! Värsta grinet :D

  3. ... on 29 januari 2008 kl. 23:41