Vem har snällaste sambon?
Jo jag!!

I förrgår sa jag åt honom att han måste färga håret på mig innan resan.
Han hoppade och skuttade inte riktigt av glädje, om man säger så.
Iaf.
Sen ringde han mig igår o sa att jag sku boka in en tid till klipp upp nästa vecka.
Så betalar han klipp & fler färg ti mig!
:D

Underbart!
Tack Älskling!
<3




This entry was posted on 10:21 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Johan sku bli sur om han inte fick hjälpa mej färga håret.. :P men snällt att betala iaf!! :D

  1. ... on 30 januari 2008 kl. 10:25  
  2. Daniela sa...

    wow tänk om man hade sån karl.. :)

  3. ... on 30 januari 2008 kl. 12:22  
  4. Cila sa...

    Mille
    Jasså?! Johan måste vara ett ufo! :P

    Daniela
    Haha..Ja, de är riktigt lyxigt!! :D (ibland :P)

  5. ... on 30 januari 2008 kl. 13:30