Usch va jag har fullt schema idag!
Eddie kommer ju hem imorn så det blir att städa, städa och stääda!
Och där mellan nånstans hoppas jag att jag hinner läsa lite i Ebbas journal.
Fick hem pappren från sjukhuset idag! Fan va skoj!!
Beställde från min graviditet och förlossning och Ebbas liv fram till 2 år.
Ha tänkt fixa ihop en bok och sen är de ju bara väldigt intressant!
Speciellt då Ebba hade vissa problem vid födseln, och egentligen hade vi
inte mycket hum alls. Men nu :)

På tal om annat så har jag såna sjuhelvetes renoverings planer för huset!
Eddie kommer o ringa grelsby eller nåt.
Är inte nöjd med ett enda rum som det är nu, inte på långa vägar!
Men för o förverkliga mina planer behövs väl en sisådär.. 70 000 €..
Lotto?


This entry was posted on 17:01 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 kommentarer:

    wimsis sa...

    Känner igen dom tankarna ;) haha.. Måste träffas snart igen gumman! Puss

  1. ... on 21 juli 2009 kl. 19:47  
  2. Cila sa...

    Jo, när? :) Fredag? Sen lär du ju ha o göra efter lördagen :)

  3. ... on 21 juli 2009 kl. 20:21  
  4. Matilda sa...

    går det att få hem journalerna?! jag sku vilja ha malvinas också, för hela förlossningen är typ förträngd.. kostar det nåt? vart ringer man då?

  5. ... on 21 juli 2009 kl. 21:00  
  6. Cila sa...

    Kopior går bra att få! Jag ringde och frågade, så skickade dom hem papper som jag skulle fylla i och sen lämna in. Sen godkände en läkare att jag skulle få ut pappren och sen skickade dom hem. :) Tog totalt 4 dagar.
    Har inte fått mina från förlossningen än. Men Ebbas papper fick jag idag. Kostar inget!
    Ring växel och förklara att du vill ha kopia på journalen så kopplar dom dig till arkivet.

  7. ... on 21 juli 2009 kl. 22:41  
  8. matilda sa...

    ok, då ska jag göra det! tack för ideén! :-)

  9. ... on 22 juli 2009 kl. 10:43