Usch va arg jag är på killen som sålde Skodan ti mig!!
I torsdags fick jag rutan bytt på hans bekostnad, vilket vi kom överens
om när jag köpte den. Iaf, han skulle lämna serviceboken och reservnyckeln
på verkstaden då, i torsdags alltså.
Tror ni han gjorde det??!
Nejdå, och nu svarar han inte på mina mess.
Skrev att han skulle lämna grejerna till mitt jobb under helgen.
Men inte det heller..
Satans skit!!
Va ska jag göra?
En reservnyckel går ju att fixa i värsta fall, men jag vill inte.
Jag har ju all rätt att få MIN nyckel!
Och serviceboken då.. Hur i helvete ska jag veta när oljan e bytt tex?
Va ska jag göra? Finns de nåt jag kan göra?
Eller måste jag gå och sätta mig framför hans dörr där han bor och vänta på
att han kommer ut så jag kan snacka med honom?

Helvete!


This entry was posted on 07:59 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 kommentarer:

    Marie sa...

    Men gud va störande! Jag sku bli tokig! Snälla, kan du inte sätta dig utanför hans dörr?? =)å jag vill smyga i buskarna utanför när han väl öppnar/ kommer hem... hahah! Snälla?

  1. ... on 27 juli 2009 kl. 11:57  
  2. Cila sa...

    Ja snart måste jag förbanna börja göra det, o jag lovar att jag ringer dig! :)
    Och jag håller verkligen på att bli tokig! Har mailat, messat..men nada svar!

  3. ... on 27 juli 2009 kl. 13:01  
  4. Cila sa...

    O vet du vad..jag tror att du känner honom...

  5. ... on 27 juli 2009 kl. 13:40  
  6. Marie sa...

    va? vem sku det kunna va??? Vem ska vi slå nu?? jag e me!

  7. ... on 29 juli 2009 kl. 22:18  
  8. Cila sa...

    Haha, jag fick tag på honom till slut. Han har en massa ursäkter.. men vi får se nu om han tänker skaffa fram mina saker.. Annars återkommer jag till dig! :)

  9. ... on 30 juli 2009 kl. 07:08