Men fy va kaffe smakar illa!!
Sitter och sörplar kaffe..försöker lära mig att tycka om det! :)
Men fy fabian! :S
Ha hällt i grädde (jo grädde inte mjölk), men de e för jävligt..

Men jag skaa! Ha gett upp PKn, men jag behöver vekligen få lite
piggelindryck.


Btw så hamnar hundarna på dagis i Byttböle torsdag-fredag så
både syster och jag kommer iväg till Nagu.
Så Torsdag 14:25 åker vi. Sköönt! :)

Flum.


This entry was posted on 17:56 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 kommentarer:

    wimsis sa...

    Hej gumman! Jag slutar ju runt tre på dagarna, oftast tidigare, så säg när du har tid bara! Puss

  1. ... on 18 maj 2009 kl. 21:25  
  2. mamaMill sa...

    Jag skulle rekomendera dej att införskaffa i en burk multitabs istället! Jag gick på som en duracellkanin när jag började med dom :) Kaffe smakar siiit!

  3. ... on 18 maj 2009 kl. 22:18  
  4. Cila sa...

    Madde, önskar jag skulle hinna den här veckan! Men idag måste jag hem efter jobbet, Eddie ligger hemma i feber så jag ska rädda honom från Ebba :)
    Och imorn far han på jobb och på torsdag far jag till Nagu...
    De går riktigt bra med vårt fikande..
    Men vi får slå till nästa vecka istället!
    Jag ringer dig nånting så kan vi snacka lite skit iaf :)

    Mille, men jag vill ju lära mig dricka kaffe :)
    Saknar sååå att dricka PK, så nu får kaffe ta över!
    Jag SKA löra mig tycka om det :)

  5. ... on 19 maj 2009 kl. 07:12  
  6. Fia sa...

    Hej! Hehe, jag ska också till Nagu på torsdag :p Vad skoj att andra också hittar till denna bortgömda lilla ö.. Men, varför åker ni inte skärgårdsfärjan? Är ju lättare att ta sig från Korpo än Åbo! :)

  7. ... on 19 maj 2009 kl. 08:46  
  8. Cila sa...

    Nämen, va skoj! Ja, Nagu är ett underbart ställe! :)
    Va ska du pyssla med där då?
    Njää, sitta med Ebba på en skärgårdsfärja utan nånting att göra. Då går jag under :D

  9. ... on 19 maj 2009 kl. 10:50  
  10. Fia sa...

    Haha okej, kan tänka mig att ett litet barn inte roar sig med en bok hela resan :p Haha, jag är här och hälsar på pappa & farfar, bodde här innan mamma och pappa skilde sig :) själv då? har du släkt här?

  11. ... on 21 maj 2009 kl. 19:50