Fy vilken dag.
Mådde riktigt piss på jobbet idag, så jag fick fara hem vid 12.
Efter lite vila och si sådär en 7 mini kexchoklad så piggnade jag i.
Känner mig fortfarande lite skum i magen och svag i benen,
men jag kan röra mig utan att må illa iaf.

Eddie stack iväg på Birka parti med 3 bussen.
Och jag & Ebba har ätit, varit ut och gått, städat hos syster och
bevittnat en kattfödsel.
Syrrans katt Cruella har just kläckt ut sin andra unge.
En svart & en svart-vit än så länge. Tror att det kanske kan komma en till.
Spännande.

Nu ska jag mysa med min urtrotsiga dotter som kommer att göra allt för
att hålla mig på avstånd. Men jag är envis..
Tjo!!


This entry was posted on 18:40 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Cruella, fan va coolt namn :) Kiara Cruella.. Näh, kanske inte :p

  1. ... on 27 maj 2009 kl. 21:35  
  2. Cila sa...

    HAha!! Nej nuu :)
    Jo, men de är riktigt fint på en katt iaf! :D

  3. ... on 27 maj 2009 kl. 21:49  
  4. Jessica sa...

    Ingen röd?

  5. ... on 27 maj 2009 kl. 22:19  
  6. Cila sa...

    Nope, ingen röd. :/ Du har otur du!

  7. ... on 28 maj 2009 kl. 06:38