Aldrig har det varit så här jobbigt med influensa.
Ebba har mått relativt bra i 2 dagar och varit feberfri, men
nu stod tempen på 37,8.. Suck!!
Och jag har varit feberfri i en dag. Hoppas banne mig att jag
slipper få det igen.
Och Eddie då, han är skit sliten ännu, han har haft feber sen i tisdags.

Sorry Madde att jag inte hört av mig, har inte riktigt orkat :S


This entry was posted on 09:02 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    Jessica sa...

    Jag vet hur det är, nu är Emma och Elin sjuka. Elin har haft feber i natt och då har dom inte ens varit på dagis i år ännu. Så jag fattar inte var det kommer ifrån.. Krya på er!

  1. ... on 11 januari 2009 kl. 13:08  
  2. wimsis sa...

    Det gör ingenting gumman! Se nu till att krya på er nu bara!

  3. ... on 11 januari 2009 kl. 13:13  
  4. Anonym sa...

    Du är utmanad ;-)

    Kika in på min blogg om "Sju sanningar om mej"

  5. ... on 25 januari 2009 kl. 17:04