Jäklar va de va längesen jag bloggade. Igen.
De händer liksom inte såå mycket.

Fast jag har fått förlängning på jobbet, så nu är jag till
sista augusti! Känns skönt. Sommaren är räddad :)

Och jag är inne på min 4:e dag utan Power King.
Huvudvärk säger jag bara. Inte ens piller hjälper.

Annars är det väl samma vanliga.
Jobba, hem, sova, Jobba, hem, sova....
Typ.
:D


This entry was posted on 08:27 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    wimsis sa...

    Grattis till förlängningen gumman! Det var du verkligen värd! Jag vill fika me dig gumman... Puss

  1. ... on 27 januari 2009 kl. 10:58  
  2. Cila sa...

    Tack!
    Åh, jag vill fika med dig med!
    Vi skulle ju ha hörts i helgen, men jag hade sån jäkla huvudvärk.
    Håller på å slutar med Power King igen.. Idag är 4 dagen utan och jag har faktiskt inte huvudvärk än. :)
    Vi får fika i helgen som kommer. Fast då måste ebba komma med också.
    Puss

  3. ... on 27 januari 2009 kl. 11:45