Sådär ja, jag har just fått bästa presenten nånsin!
Visserligen får jag ju betala den själv, men de kvittar :D
Vi har just bokat nästa resa till Thailand.

10 Februari 2010 far vi och kommer hem först 4 Mars.
Vi blir alltså i paradiset i hela 3 veckor :D
Fy fasen va jag längtar!

Låter sjukt att boka så långt före, men alla fina hotell är redan
fullbokade, så man ska verkligen boka tidigt!


This entry was posted on 21:55 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Nämen grattis!! Ja visste FÖRRA veckan att du sku fylla, men att det sku klicka i mitt skåp när du prata om hem och äta tårta med gäster... Gah :P

    Grattis iaf! Och kul med resa!

  1. ... on 13 december 2008 kl. 00:26  
  2. Anonym sa...

    grattis =) kramen ;)

  3. ... on 13 december 2008 kl. 02:41  
  4. Cila sa...

    HAha, tackar!! :)

    JA, de ska bli underbart att resa! Och skönt att äntligen fått boka.

    Tack Daniela! :) Kramisar

  5. ... on 13 december 2008 kl. 10:05  
  6. Matilda sa...

    Grattis i efterskott! Kul med resa!

    Jag har aldrig fattat att det är du som är du förrän nu. Alltså, att det är du som är tillsammans med Eddie som är Clis som skriver på Milles blogg ibland. Trög.

    Jag bor ju i samma kommun vet du... Så hej! Får jag läsa din blogg?

  7. ... on 13 december 2008 kl. 12:28  
  8. wimsis sa...

    Men va skoj! Jag vill också!!!! Men det är du värd!
    Puss

  9. ... on 13 december 2008 kl. 13:07  
  10. Cila sa...

    Matilda
    Gör du? Haha, de hade jag ingen aning om :D
    Var nånstans i geta?
    Självklart får du läsa min blogg :)
    Inte för att den är intressant, men de hör ju inte hit!

    Madde,
    Tack pärlan! De känns verkligen skönt att ha bokat nu! :)

  11. ... on 13 december 2008 kl. 15:37  
  12. Marie sa...

    Grattis i efterskott! Har ju inte ditt nr kvar, så jag kunde inte skicka sms.. hoppas du hade en bra dag!!! Kul med resan! skönt att få va så länge, man slipper stressa å kan njuta ordentligt. Puss

  13. ... on 13 december 2008 kl. 16:18  
  14. Anonym sa...

    Hej! låter ljuuvligt skönt! puss puss vi ses på måndag i gruvan igen!

  15. ... on 13 december 2008 kl. 19:19