Jisses, lördag kväll. Igen.
Fasen va tiden bara springer iväg!
Nu är det mindre än 3 veckor kvar till jul och
bara en vecka kvar tills jag fyller 23.
Uhm.

Idag ha jag städat och sen spenderat kvällen på stugan.
Riktigt skönt.
Och imorn ska Ebba och jag kanske fara och hälsa på Eddie
till paradiset igen. Får se lite, beror på när Ebba vaknar.

Har egentligen ingenting o skriva, så jag lämnar flummet såhär.
Nu ska jag gå och sova.
Natti!


This entry was posted on 00:00 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    wimsis sa...

    Och bara två veckor exakt idag tills jag kommer hem! Iiiiii! Puss, saknar dig!

  1. ... on 7 december 2008 kl. 12:56  
  2. Cila sa...

    Underbart!!! JAg saknar dig också!! :)
    Puss

  3. ... on 7 december 2008 kl. 14:23