Okej..pinsamt o erkänna hur värdelös jag är på att leta efter saker.
Men mindre än 1 timme efter att jag skrev sista inlägget så hittade jag
såklart mitt playstation.
Och det har hela tiden legat i en garderob i datarummet, längst fram.
Och jag har sökt där förut, flera gånger! Men har alltid trott att det bara var
en massa kablar där i.. *pinsamt*
Men, nu är det iaf hittat!

Annars har det inte hänt så mycket här.
Imorn ska Ebba och jag fara till Paradise och hälsa på Eddie.
Ska bli skoj, är liksom några år sen jag va där sist. :)
Vi ska bara hälsa på i ca 45 minuter, men iaf.

Och idag ska jag se mina 6 sista avsnitt av The OC. Sen är det slut, för alltid!
Vilket är katastrof! Fattar inte att dom inte gjort fler än 4 säsonger.
Serien är ju förbanna det bästa som visats! Puh..
Egentligen tog serien slut redan i 3:e säsongens sista avsnitt..
Mhm.. Bra att jag babblar på om en serie. Ni antecknar va? ;P
Nu ska jag äta cheeseballs med Ebba.

Bye!


This entry was posted on 13:44 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Hälsa på Johan också =)

  1. ... on 8 november 2008 kl. 21:44