Såg just sista avsnittet av The Oc.
Ni tror säkert att jag är nåt freak, men jag känner mig helt tom.
Är riktigt ledsen.
Va ska jag ta mig till nu då?
Har tittat på den här serien i ett par månader, och den har verkligen
berört mig. Verkligen.
Ville att det skulle vara en evighets serie.
Fan också.
Ska jag börja titta på den från början igen nu eller?
:'(






This entry was posted on 22:12 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 kommentarer:

    Anonym sa...

    Så kände jag också när jag såg sista avsnittet av den serien... sjukt!!

  1. ... on 11 november 2008 kl. 15:17  
  2. Fia sa...

    Haha, jag kände precis samma sak jag med. Och när Ryan och Taylor tittade på varann på Seths bröllop ville jag skrika! Är dom med varandra eller inte!? Hoppas hoppas! :) Dom borde göra som satc, en film!

  3. ... on 13 november 2008 kl. 12:12  
  4. Anonym sa...

    vaddå?? Seths bröllop? Det avsnittet måste jag missat...minns inget sånt :-O
    Slutar inte hela serien med att Marissa dör i en bilolycka?? Herregud, har jag missat en massa i serien..?!? Panik ;-)

    Föresten: stort grattis till jobbet!!

  5. ... on 14 november 2008 kl. 10:25  
  6. Fia sa...

    Haha, då har du ju missat en hel säsong!! Marissa dör i sista avsnittet i säsong 3, men de finns en säsong 4 sen! Den måste du se, genast!!

  7. ... on 14 november 2008 kl. 17:12  
  8. Anonym sa...

    Kära nån...
    Nu blir jag arg!! Varför i hela friden har inte 5:an visat den säsongen?!?!?? VA??? Visar alla andra o sen skippar den sista...idioti!!!!

    Cila: lånar du ut sista säsongen;-)?? (om du har dem på så sätt, alltså?!)

  9. ... on 14 november 2008 kl. 21:46  
  10. Cila sa...

    Sorry, har den inte på dvd. Laddade ner :) Men du har verkligen missat massor! :)

  11. ... on 30 november 2008 kl. 13:53