Liknande kakel


Idag har gubben o jag varit på city och sprungit ärenden.
Vi började med kakel, och hittade ett fint som vi vill ha till
köket. Kaklet kommer på fredag redan, fast när vi får upp det på
väggen är en annan femma.
Sen va jag in med datorn till sonera för att fixa fram en ny A tangent.
Vilket inte gick så bra, jag måste hitta ett skrotat tangenbord som
har passande tangenter till min dator..
Suck, kan inte bli krångligare..
Sen va vi till wirrans och åt lunch (gamla dixie), och jag rekomenderar
det verkligen!
Jag åt lunchbuffe, och man fick ta hur mycket man ville av allt!
Och de va sååå gott! Mumma!
Ska dit snart igen :)
Sen gick vi och köpte födis present till Ebba, köpte en vinter overall till Tellus
och sen handlade mat.
Och nu sitter jag här.

Tjing!





This entry was posted on 16:01 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Jag har två tangentbord som fungerar :) Ifall du vill ha en bokstav från det gråa, eller så kan du få köpa det svarta till minipris :p

  1. ... on 6 oktober 2008 kl. 16:59  
  2. Cila sa...

    Åh va bra, nu är det ju bara att veta att det passar också :) Jag har också ett tangentbord hemma, men det passar inte. Inte ens sonera hade tangenter som passade :)

  3. ... on 6 oktober 2008 kl. 17:04  
  4. Anonym sa...

    Hihi - kaklet ni valt är ganska likt vårt måste jag säga. Fast vårt är nog minder och mera avlångt (5*8 cm eller nåt).
    Snyggt i vilket fall som helst =)

    Kram på er från oss

  5. ... on 6 oktober 2008 kl. 18:53  
  6. mamaMill sa...

    Jag gilla för den delen kaklet också! :) Men kom "via" här nån dag så kikar vi på tangenter :)

  7. ... on 6 oktober 2008 kl. 21:08