Isch..jag gillar inte söndagar.
Det enda positiva är Moonlight och Bones.

Men idag har Ebba och jag fakiskt försökt gjord det bästa av en söndag.
Vi, eller..jag..har städat lite och sen har vi varit ute en hel del.
Gick till skolan och lekte.
Ebba lekte och jag fotade :D
Hon är så söt min guldklimp!

Glott på syster ha vi gjort också.
Hon ligger inne på soffan med feber och förkylning.
Ebba har kurerat Camilla med en napp.
Gick så snällt o satte nappen i käften på henne.
Däär ska den vara säg. I munnen på ett barn ;P

Längtar till max efter min underbara man också.
Men får se om han kommer hem ikväll.
Eckerö har haft motorhaveri.. suck.
Påminn mig om att aldrig säga ett ont ord om Birka när han börjar där igen!
Ska definitivt uppskatta den båten mera!
Japp, de va nog allt för idag.
Ciao.





This entry was posted on 19:14 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: