Lördagen som va, tillbringade Eddie och jag i norrtälje.
Vi hann med öb, willys, lidl och coop.
Mycke trevligt!

Och den 23-24 augusti ska mamma, pappa, eddie, ebba o jag
till skansen.
Vi ska bo på Scandic sjöfartshotell i stockholm och bara mysa.
Så nu undrar jag..

Har någon en digital systemkamera att låna ut den helgen?

Vill ha en som kan zooma liiite bättre än min kamera.
Please!




This entry was posted on 19:22 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    Ojsan sa...

    Det finns ju "vanliga" digitalkameror med minst 10x optisk zoom åxå, för inte alls mycket pengar :) Jag köpte en Sony dsc-h10 för inte så länge sen och den är jag skitnöjd med. kostar typ 250-270e beroende på var man köper.

    http://sv.docameras.com/sony/dsch10_digitalkamera.html
    http://www.sony.se/product/dsc-h-series/dsc-h10

  1. ... on 12 augusti 2008 kl. 19:54  
  2. Cila sa...

    Jo, de finns de. Men jag vill ha en canon Eos 450.. :D Ha alltid velat ha en eos, säkert rätt onödigt..men så "vill ha" pryl! :P

  3. ... on 12 augusti 2008 kl. 21:16  
  4. Ojsan sa...

    Haha, ja det är sant, vill man ha så vill man :P Och har man redan en pocketkamera så kan det ju vara kul med systemkamera. Jag var också sugen på systemkamera tills jag kom på att jag ändå inte har ro att lära mig använda den ordentligt och justera skärpor hit och slutartider dit, jag behöver en kamera som zoomar och som är bara att använda! :)

  5. ... on 13 augusti 2008 kl. 08:32