Igår for ju syster och jag en sväng med båten till åbo.
På vägen dit så slappade vi mest.
Åt mat, shoppade i tax freen och glottade på tv.
Sen när vi kom till åbo så letade vi upp jeanette och Tellus.
Iiih, han är såå liiten!!
Och så mycket finare än jag nånsin kunnat hoppas på! :)
Sen travade vi på båten igen och letade upp vår hytt.
Tellus va så duktig. Hnn låg i sängen och prima större delen av resan.
Bilresan hem gick också över förväntan.
Sen gick vi upp till systers lya och bäddade.
Jag sov på en madrass på golvet med Tellus.
Vi delade både täcke och kudde :)
Mysigt!!
Och idag har vi bara njutit av vårvädret.
De är ju så underbart ute!
Ska lägga upp bilder sen när jag sitter vid min dator!
Stort tack till syster som var med och va ett mycket trevligt sällskap!


This entry was posted on 13:15 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    men HALLÅ! bloggar du utan bilder!? nu e ja besviken :p

  1. ... on 4 maj 2008 kl. 13:28  
  2. Cila sa...

    JAg vet, de är grymt! Men nu ska jag lägga upp bilder!

  3. ... on 4 maj 2008 kl. 14:03  
  4. Rölli sa...

    hih, de va inget ;)

  5. ... on 4 maj 2008 kl. 16:40