Vilket underbart väder!
Sitter ute och har just scrappat ihop ett morsdagskort till mamma.
Ebba o jag ska plocka lite tulpaner från rabatten till henne också :)
Gratis är gott :P

Annars då?
Jo, Tellus har hunnit vara halt här mellan varven.
Så vi va till veterinären i fredags.
Satt i vänterummet i nästan 45 minuter och sen när
vi fick komma in så tog det MAX 4 minuter.
Hon sa då att om det int gått över tills på måndag så måste han sövas ner
och röntgas.
Men det ser ut som om stackarn slipper det. *tack o lov*
Iaf, dom 4 minutrarna kostade mig 44 euro..
Fy fan.

Annars går det jätte bra med honom!
Det har hänt få olyckor inne, och det är ju bara vårt fel som
inte varit ut med honom tillräckligt ofta.

Så tycker jag såå synd om Maria (uppfödaren), hon blev tvungen
att säga godnatt för alltid till en av sina tikar i måndags.
Stor kram till henne!

Ja, annars är det som vanligt.
Jobb imorn igen, helgerna är alldeles för korta :)
Nu ska jag softa vidare.
Tjingeling!





This entry was posted on 11:12 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 kommentarer:

    Anonym sa...

    Hej! Håller absolut med att helgerna är för korta...tur att vädret är fint iaf...nu ska jag ta en promenad.
    KramiZ på morsdag!

  1. ... on 11 maj 2008 kl. 14:17  
  2. mamaMill sa...

    Det är helt underbart ute! Blev värsta perfekta vädret nu när jag har terez och bor här ett tag, så vi ha hängt på stan i 4 dagar nu :D Jag o Johan funderar på att komma över på onsdag, om det går bra? Grilla kanske? :D

  3. ... on 11 maj 2008 kl. 14:55  
  4. Cila sa...

    Bigi ;)(stava jag rätt ?)
    Tack detsamma!! Kramisar

    Mille
    Absolut! Jag ska höra med Eddie först bara så han inte har planerat in nåt redan. Men annars blir de ju skitbra ju! Superkul! Jag skriver ikväll efter att jag ha pratat med eddie :)

  5. ... on 11 maj 2008 kl. 16:04  
  6. Cila sa...

    Mille,
    de passar kanon på onsdag!
    Va ska vi äta o vem köper vad? :D

  7. ... on 11 maj 2008 kl. 20:00  
  8. Anonym sa...

    jo, bruttan, du stava heelt rätt, Bigi ;)

  9. ... on 12 maj 2008 kl. 11:31  
  10. Marie sa...

    Hello! Va roligt att allt går bra me lilllen... har min hemma först dan nu, ska blir spännande :) Va du till Bettans sen? Asså det fanns sktsnygga kläder, såg ut som om dom va sprillans nya! Å kosta 2 euro per plagg, ganska bra för att va så fina barnkläder.

  11. ... on 12 maj 2008 kl. 23:12  
  12. Anonym sa...

    Hej bruden!Hoppas du blir frisk snart. Ville bara säga att du kan sitta på min plats nästa vecka när jag är på semester! Kram, Cila och krya på dig!

  13. ... on 16 maj 2008 kl. 08:34