Ebba poserar "fint"
Ebba i vårkläder (mina gamla)

Fina tulpan buketten jag fick av älskling när jag va sjuk <3

Ja jisses.
Denna jäkla magsjuka.
Jag blir så less!
Ebba spydde igår igen.
Så hon har mao spytt sen förra söndagen.
Och jag spydde natten till fredagen och
Eddie spydde igår kväll.

Idag ha vi faktiskt orkat gå ut på gården en stund.
Men man märker att tösen är krasslig.




This entry was posted on 18:51 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Det är lite imp att hon har Dina gamla kläder på sej ^^

  1. ... on 17 mars 2008 kl. 22:32  
  2. Cila sa...

    Javisst är det! :)
    Har en hel del som hon får ta över!
    Å billigare blir det med :)

  3. ... on 18 mars 2008 kl. 10:23