Jaha.
Där fick jag för att jag skrev att Ebba nog var frisk.
Hon spydde 2 ggr igår kväll.
Och sen började jag också.
Har inte sovit mycket inatt.
Varje gång jag försökte dricka lite vatten så va det bara att
springa på toa och hulka.
Men nu har jag faktiskt inte spytt sen imorse.
Ska just äta lite soppa och hoppas att jag får behålla det.
E hungrig så tusans!
Vi som skulle ha farit till stugan ikväll för säsongens
första grillmat! :/
Men nu blir det o ligga hemma o äta soppa o må piss.
Jippi.





This entry was posted on 12:30 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    grillmat redan?! det är ju snö i knutarna! :D men har man matlust så borde det nog börja gå över tror jag. Krya på dej!

  1. ... on 14 mars 2008 kl. 17:25  
  2. Cila sa...

    Ja, absolut!! De är ju nästan vår redan! :)
    Tack!

  3. ... on 14 mars 2008 kl. 18:08