Fy fan va arg jag är!
Ringde just till Halens för att fråga var tusan kameran är.
Den skulle komma den här veckan, men de brukar inte ta 2 veckor
för paketen att komma. Och de är exakt 2 veckor idag.
Första kärringen jag pratar med fattar inte ett ord av vad jag säger fast jag ringde på svenska
linjen. Tack som fan, ringer dit igen.
Tanten tar mina uppgifter och säger "Du har ingen beställning gjord".
Nehe?? O hur fi**an kommer de sig då? Ha nog aldrig svurit så mycket
i samma mening som jag gjorde nu! Fy bubblan! Skällde ut henne så de heter duga
och gjorde en ny beställning. Sa att dom fan sku skicka den med express på deras bekostnad.
"Vi har inte express"... Va satan!! Allt är emot mig!
Va så glad att jag sku få kameran den här veckan, ha varit efter posten så fort den kommit
och hoppats på att de sku ligga en liten vit lapp där. Men inte de!
Så nu måste jag vänta ytterligare 1½ vecka.. *snyft*

De är synd om mig!



This entry was posted on 15:53 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    Mallan sa...

    Attans vad det ska krångla då. Förstår att du blir tokig.
    Krama

  1. ... on 27 september 2007 kl. 10:03  
  2. Cila sa...

    Ja, när man verkligen vill ha nåt så ska de skita sig! Piss! =/

  3. ... on 27 september 2007 kl. 13:16