Sitter just nu och städar databordet, och hittade min elevkalender 2002-2003.
Underbart roligt att läsa!
Hittade också min packningslista från när jag och Malin skulle till Teneriffa.
Det sjuka är att den här listan är inte allt vad vi hade med oss, vi hade MER....


-tandborste
-tandkräm
-hårborste
-schampo
-balsam
-hårsnoddar
-deo
-smink
-parfym
-solkräm
-häfte
-pennor
-laddare
-tamponger
-nagelsax
-hudkräm
-rakhyvel
-rakgele
-navelsmycke/smycken
-solbrillor
-ryggsäck
-plåster
-septidin
-shorts
-bälte
-bikini
-trosor
-byxor
-linnen
-tröjor
-kjolar/klänningar
-huvudduk
-skjortor
-skor
-sjalar
-koftor
-bh
-strumpor
-handdukar
-huvudvärkspiller
-febertermometare
-böcker
-spelkort
-inlines (guu, de är så pinsamt)
-kamera/videokamera
-filmrullar
-malins bankkort =)


Jaa..Ni ser. Och det va inte bara typ 5 linnen per person, tror vi hade runt 30 totalt.
Helt sjukt!
Inlines... *asg*

Jag har lärt mig en läxa!Packar ALDRIG mer än en väska/person. =)


This entry was posted on 11:26 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: