Tjohej!

Här ha det nästans varit action sen sist.
Eddie vann lite pengar förra veckan, så
han har köpt ny bykmaskin och ny tv.
Båda två behövde verkligen förnyas så det känns superskoj!
Getadagen och traktorutställning har vi hunnit med också.
Jisses så Ebba va lycklig då!
Hon fullkomligt äälskar traktorer! :)

Så har vi bestämt att vi ska fara ti sverige o köpa en massa mat
någon helg. Fylla kylskåpet lite :)

Och i helgen, då är det fest! :)
Ska drickas vin och sen skaka rumpa på arken.

Och på torsdag ska jag klippa mig.
Inget märkvärdigt, bara kapa bort dom äckligt slitna topparna.
Va ju ett tag sen sist.. Typ..februari :O




This entry was posted on 17:18 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 kommentarer:

    Anonym sa...

    söta bilder på ebba i vanlig ordning =) klippte du kort nu då? :P

  1. ... on 22 juli 2008 kl. 23:01  
  2. Cila sa...

    Haha, nääh. Ska bara toppa mig på torsdag :)
    Inga drastiska frillor här inte!
    Va ska du och johan pyssla med i helgen då? Party? :D

  3. ... on 23 juli 2008 kl. 07:18  
  4. Anonym sa...

    i helgen som kommer? jag jobbar och tror du att johan gör nåt annat? näh ;p

  5. ... on 23 juli 2008 kl. 12:55  
  6. Cila sa...

    Haha!
    Men de va slött!

  7. ... on 23 juli 2008 kl. 18:16  
  8. Daniela sa...

    va fiina bilder =) blir glad när man ser eran solstråle.. ska du på rockoff på lördag?

  9. ... on 24 juli 2008 kl. 14:08  
  10. Cila sa...

    Nope, inget rockoff för min del :) Bara arken :D

  11. ... on 24 juli 2008 kl. 19:47